Appen "Fra alle os til alle jer" kort fortalt

Hvordan får jeg fat i appen?

Du kan downloade appen "Fra alle os til alle jer" til din smartphone i AppStore og Google Play fra 25.10.2024 indtil d. 15.1.2025. Herefter vil appen ikke længere være mulig at downloade. 

VIGTIG INFO: Pt. er Appen IKKE tilgængelig i Google Play - der arbejdes hårdt på sagen. 

Du kan anvende appen indtil den 15.3.2025. Derefter vil alt indhold i appen blive slettet.

Vigtig info: Selvom der ikke er stødende indhold i appen, kræver EU-regler, at du er 15+ for at oprette en konto. Hvis du er under 15 år, skal du bede dine forældre om at oprette en konto på dine vegne.

Hvad kan jeg bruge appen til?

Med appen kan du lave dit eget digitale Disney samlemærkealbum ved at scanne de 100 forskellige samlemærker fra SuperBrugsen og Kvickly, eller ved at åbne den digitale pakke med samlemærker, der ligger klar til dig hver sjette time. Bemærk, først når den aktuelle pakke er åbnet, vil nedtællingen til en ny pakke påbegynde.

Appen giver dig også mulighed for at samle yderligere 27 digitale samlemærker, som kun er tilgængelige digitalt og som indeholder lidt ekstra info om figurerne. Dem kan du bytte dig til eller finde i en af dine digitale pakker.

Med appen kan du også få adgang til sjove lydeffekter, filmklip (uden lyd), spil og meget mere, når du scanner de Disney samlemærker, der er markeret med et "scan-ikon".

Og får du svært ved at fuldende dit digitale Disney samlealbum, kan du med appen bytte dine dubletter.

Når du har samlet samtlige digitale samlemærker fra et tema, får du et badge. Og når din samling er blevet komplet, og du har modtaget alle 9 badges, kan du deltage i den ugentlige lodtrækning om hyggelige præmier.

Er det rigtigt at jeg kan scanne Disney samlemærkerne?

Med appen "Fra alle os til alle jer" kan du scanne dine Disney samlemærker fra SuperBrugsen og Kvickly. 

Du kan downloade appen i AppStore og Google Play. 

Når du scanner dine samlemærker med appen kan du: 

  • Samle på dem digitalt (hvis du opretter en brugerprofil - bemærk hvis du er under 15 år, skal du bede dine forældre om at oprette en konto på dine vegne
  • Åbne den digitale pakke med samlemærker, der ligger klar til dig hver sjette time. Bemærk, først når den aktuelle pakke er åbnet, vil nedtællingen til en ny pakke påbegynde
  • Samle yderligere 27 digitale samlemærker, som kun er tilgængelige digitalt og som indeholder lidt ekstra info om figurerne. Dem kan du bytte dig til eller finde i en af dine "gratis pakker"
  • Få adgang til sjove lydeffekter, filmklip (uden lyd), spil og meget mere, når du scanner de Disney samlemærker, der er markeret med et "scan-ikon"
  • Bytte dine dubletter
  • Få badges, når du har samlet samtlige digitale samlemærker fra et tema. Og når din samling er blevet komplet, kan du deltage i den ugentlige lodtrækning om hyggelige præmier.

 

Hvordan kan jeg scanne og samle samlemærker i appen?

For at scanne Disney samlemærkerne fra SuperBrugsen og Kvickly skal du vælge "SCAN" knappen på startsiden.

Placer dit Disney samlemærker inden for det markerede område, og vupti, så er det tilføjet til din digitale samling i appen.

Derudover kan du samle samlemærker ved at hente digitale pakker hver dag.

Når du har samlet alle mærkerne til et tema, modtager du et badge og en ekstra pakke digitale samlemærker. S

å snart du har dubletter, kan du tilbyde at bytte dem og med lidt held få de manglende samlemærker.

Koster appen noget?

Nej, det er gratis at download appen og bruge alle funktioner i den.

Skal jeg oprette en konto/brugerprofil for at benytte mig af appen?

Det er ikke obligatorisk at oprette en konto. Men det giver dig mulighed for at gemme din samling og låse op for byttefunktionerne.

Hvordan opretter jeg en konto?

Du kan oprette en konto i appen på to måder:

App-guide: Når du har gennemgået guiden, vises knappen "Log ind". Klik på "Log ind", og indtast de nødvendige oplysninger for at oprette din konto.

Du kan også logge ind via menuen: Du finder menuen i øverste venstre hjørne. Tryk på profilknappen, og så dukker menuen op. I menuen finder du "Log ind"-muligheden. Vælger du denne mulighed, vil du blive guidet gennem registreringsprocessen, så du kan oprette din konto.

Vigtig info: Selvom der ikke er stødende indhold i denne app, kræver EU-regler, at du er 15+ for at oprette en konto. Hvis du er under 15 år, skal du bede dine forældre om at oprette en konto på dine vegne

Hvad bruges mine personlige oplysninger til?

Dine oplysninger vil kun blive brugt til at oprette din konto. Du kan til enhver tid vælge at slette din konto, og så bliver alle dine data samtidig slettet. Du kan finde mere information om databeskyttelse i menuen under "Databeskyttelsesregler".

Kan jeg vælge mit eget brugernavn i appen?

Nej, det er desværre ikke muligt at vælge et brugernavn.

Kan jeg chatte med andre brugere?

Nej, det er desværre ikke muligt at chatte med andre brugere.

Kan jeg tilføje en ven?

Nej, det er ikke muligt at tilføje venner i appen.

Hvor længe kan appen bruges?

Du kan bruge appen indtil den 15.3.2025. Derefter vil alt indhold i appen blive slettet.

Hvad sker der med mine digitale samlemærker, når jeg ikke længere kan få samlemærker i SuperBrugsen og Kvickly?

Frem til d. 23. december 2024 får du fysiske Disney samlemærker for hver 100 kr. du handler for i SuperBrugsen og Kvickly. 

Du kan dog benytte dig af appen indtil den 15.3.2025. Derefter vil alt indhold, heriblandt samlemærker, i appen blive slettet.

Er det rigtigt at jeg modtager pakker med digitale samlemærker i appen?

Ja det er rigtigt at du via appen kan åbne pakker med digtitale samlemærker!

Du kan åbne en pakke med mindst tre samlemærker, minimum seks timer efter at du har åbnet den forrige.

Bemærk, at du skal åbne appen og klikke på ”åbn pakken” for at få mærkerne. Først når den aktuelle pakke er åbnet, vil nedtællingen til en ny pakke påbegynde.

Hvor længe vil jeg modtage pakker i appen?

Du vil modtage pakker i appen fra 25.10.2024 til 15.3.2025. Du skal være logget på appen for at kunne modtage pakker.

Hvilke notifikationer er der?

Du vil modtage notifikationer om bytteanmodninger, badges og nye pakker.

Jeg har problemer med at scanne et samlemærke. Hvad skal jeg gøre?

Sørg for, at mærket er fuldt synligt i scanningsområdet. Sørg også for, at der er nok lys, og at der ikke er refleksioner på mærket. Tjek om du måske allerede har scannet det og det allerede ligger i dit digitale album.

Hvordan kan jeg se, hvilke samlemærker der har en digital effekt?

Kig i dit Disney-samlemærkealbum købt i SuperBrugsen eller Kvickly, hvor du på samlemærkets plads, vil finde et "scan ikon", såfremt samlemærket har en digital effekt.

Dette ikon er også synligt på det fysiske samlemærket - find det i nederste venstre hjørne af samlemærket.

Er det rigtigt at man kan bytte sine digitale dubletter i appen?

Ja, det er rigtigt at du kan bytte dine digitale dubletter i appen!

Og der er flere måder at bytte dine dubletter til nye samlemærker.

Så snart du har dubletter, kan du tilbyde at bytte dem og med lidt held få de manglende samlemærker.

Du skal bare klikke på det mærke, du kunne tænke dig, og foretage en bytteanmodning.

Du kan tilbyde at bytte op til tre af dine dubletter, hvilket øger sandsynligheden for, at nogen accepterer dit tilbud.

Hvis du vil foretage en "Byt Nu" handling: Klik på et samlemærke, du har to af, og vælg "Byt Nu". Du vil herefter modtage et tilfældigt nyt samlemærke. Du kan acceptere eller afvise dette tilbud.

Bemærk, at du kun har et begrænset antal "Byt Nu" anmodninger til rådighed. Efter 24 timer vil du dog igen have ny mulighed for at bytte mærker via "Byt Nu" funtionen.

Derudover kan andre brugere også sende dig en bytteanmodning ved at tilbyde dig samlemærker i bytte for en af dine dubletter. Tjek dine notifikationer for at se alle anmodningerne. Du kan acceptere eller afvise dem.

Kan jeg vælge, hvem jeg vil bytte med?

Hvis du stadig mangler et bestemt samlemærke, kan du tilbyde at bytte dine dubletter. I dette tilfælde kan du vælge, hvem du vil bytte med. Bemærk, at det ikke er muligt at søge efter bestemte brugere eller venner at bytte med.

Kan jeg bytte de samlemærker, jeg får ved kassen i SuperBrugsen og Kvickly, i appen?

Du kan kun bytte dubletter fra din digitale samling i appen.

Hvordan kan jeg se, om min digitale samling er komplet?

Når din digitale samling er komplet, vil du straks modtage en notifikation, og en ny knap vil dukke op på appens forside.